piątek, 12 czerwca 2020

OPASKA LUPINO

Witam Was dziś ciepło i z uśmiechem na twarzy. Pogoda dopisuje, długi weekend więc cóż innego mi pozostało niż cieszyć się chwilą. ;) A u Was co tam słychać ? Ja dzisiaj przychodzę do Was z postem w którym chciałabym pokazać moją nową opaskę Marie, brudny róż ze sklepu @lupinopl. Znajdziecie ten sklep na instagramie oraz na facebooku. Jest to polska firma, opaski są wykonane ze 100% bawełny i oczywiście szyte ręcznie. W ich ofercie znajdziecie ozdoby do włosów dla dorosłych jak i zarówno dla dzieci. Mają naprawdę mnóstwo pięknych wzorów i kolorów, a opaska idealnie nadaje się do lekkich, subtelnych stylizacji jak i do wietrznej pochmurnej pogody. Także można ją wykorzystać na wiele sposobów. Ja będę polować teraz na gumki srunchie z długą szarfą, które niedługo pojawia się w ich ofercie i z pewnością będą hitem tego lata.

Co myślicie o takich opaskach ? Są w Waszym stylu czy raczej nie ?
Poniżej kilka wzorów dostępnych opasek w Lupino:
                                                          LUPINO-instagram
                                                          LUPINO-facebook


55 komentarzy:

  1. Piękna opaska i w ogóle stylizacja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie takie opaski bardzo podobają ostatnio :) świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam opaski -teraz co prawda ,mam kilka zwykłych kauczukowych ale jakiś czas temu miałam spora kolekcje :m.in z kokardkami ,kwiatuszkami 😍
    Śliczna jest ta opaska 😍
    Bardzo ładna ,dziewczęca stylizacja 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz teraz zdecydowanie wypróbować taki typ opaski. :) Też z pewnością przypadnie Ci do gustu. ;*

      Usuń
  4. Świetnie to wygląda! I bardzo Ci pasuje! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba Jelonkowa. :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  5. Piękne opaski. Ślicznie współgrają z tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna opaska, rozważam to, czy sobie takiej nie kupić :) Piękna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlizne! Nie noszę ich, ale ostatnio przegladałam i miała ochotę kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za opaskami. I nie noszę nigdy ich na co dzień mimo wszystko gdy myję twarz zawsze mam jakąś na sobie :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo do mycia twarzy też zawsze zakładam jakieś opaski no i do maseczek. ;)
      Buziaki Natalka. ;*

      Usuń
  9. Tobie taka opaska bardzo pasuje, jednakże ja po takie opaski nie sięgam.
    Jakoś nie jestem zbytnio do nich przekonana ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie opaski, ale niekoniecznie pasują do mojego stylu. Mam taką jedną zimową z grubej wełny, letniej wersji jeszcze dla siebie nie znalazłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jedną zimową, ale ta wiosenno-letnia zdecydowanie bardziej mi pod pasowała. :)

      Usuń
  11. Ale piękny kolor ma ta opaska. Ja ostatnio zakochałam się w tego typu opaskach i mam ich już spora kolekcje ♥️

    OdpowiedzUsuń
  12. opaska świetna, właśnie takiej szukałam! Śliczne zdjęcia, takie wiosenne. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem zakochana w opaskach. Sama uwielbiam chociaż teraz nie dokupuje bo niedługo będę miała inna fryzurę i nie wiem czy będzie pasowało. Ale te są śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubuję się w opaskach Beatrycze. ;*

      Usuń
  14. Muszę koniecznie sobie takie kupić :) Nie lubię jak włosy wchodzą mi do oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne opaski cos dla mnie bo dość często je nosze

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ślicznie i dziewczęco wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna opaska. Podobają mi się takie z supełkiem. Twoja ma piękny kolor. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się takie opaski, ale na kimś. Sama siebie w nich nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, trzeba po prostu lubić takie rzeczy, może kiedyś się przełamiesz Anula Pl. :)

      Usuń
  19. Piękna. Jakoś nie miałam okazji chodzić jeszcze w takich opaskach, ale cały czas przymierzam się do kupna. Przyda się, zwłaszcza na upalne dni, kiedy włosy często lecą mi do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Like your blog. I follow you 234 , follow back maybe? Thanks! :)

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mam takiego w sumie nawyku nosić opasek mimo, że wiele z nich mi się podoba :) ale są ładne i stylizacja cała - jest super ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dziecka chodzę w tego typu opaskach ^^ mega się przydają przy długich włosach;)

    OdpowiedzUsuń
  23. w związku z tym, że mam kręcone włosy, takie opaski średnio dobrze na mnie wyglądają :P wolę związać włosy w koczka :D ale na kimś bardzo mi się podobają :) Ty wyglądasz ślicznie :)
    Obserwuję kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. Opaski wyglądają bardzo ciekawie ❤️

    Obserwuję 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Opasek nie noszę, ale ta jest przepiękna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Opaska bardzo ładna i masz piękny kolor włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. The floral print dress you were wearing in these wonderful outfit photos looks very pretty, swingy and feminine. I also love the colour pink, and love the look of the Lupino hair-band you were wearing. The Lupino bow wristbands also look pretty.
    Your hair, eyeshadow, mascara and perfectly applied lipstick also look very pretty.

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)